1134 slovních spojení (varianta A – lehčí) + 1134 vět (varianta B – těžší)
- Formát listů: A4
- Obálka: 250 g křída lesk, lamino
- Blok: 120 g ofset
- Svislá perforace na odtržení listu
- Vazba: kroužková twin ware (otáčení o 180°)
- Počet stran: 152 pracovní listy
- Počet stran: 152 kontrolní listy
PROCVIČUJEME
- Vyjmenovaná slova a jejich příbuzná slova
- Psaní y/ý, i/í uvnitř slov po obojetných souhláskách včetně zeměpisných názvů a vlastních jmen






B | po B ve slovních spojeních (12 listů) + po B ve větách (12 listů) Psaní by/bý, bi/bí uvnitř slov - 216 slovních spojení, 216 vět |
F | Písmeno F ve slovních spojeních (1 list) + písmeno F ve větách (1 list) Psaní fy/fý, fi/fí uvnitř slov - 18 slovních spojení, 18 vět |
L | po L ve slovních spojeních (9 listů) + po L ve větách (9 listů) Psaní ly/lý, li/lí uvnitř slov - 162 slovních spojení, 162 vět |
M | po M ve slovních spojeních (10 listů) + po M ve větách (10 listů) Psaní my/mý, mi/mí uvnitř slov - 180 slovních spojení, 180 vět |
P | po P ve slovních spojeních (7 listů) + po P ve větách (7 listů) Psaní py/pý, pi/pí uvnitř slov - 126 slovních spojení, 126 vět |
S | po S ve slovních spojeních (8 listů) + po S ve větách (8 listů) Psaní sy/sý, si/sí uvnitř slov - 144 slovních spojení, 144 vět |
V | po V ve slovních spojeních (10 listů) + po V ve větách (10 listů) Psaní vy/vý, vi/ví uvnitř slov - 180 slovních spojení, 180 vět |
Z | po Z ve slovních spojeních (3 listy) + po Z ve větách (3 listy) Psaní zy/zý, zi/zí uvnitř slov - 54 slovních spojení, 54 vět |
Zeměpisné názvy |
Zeměpisné názvy ve slovních spojeních (1 list) + ve větách (1 list) Psaní y/ý, i/í uvnitř slov - 18 slovních spojení, 18 vět |
Vlastní jména |
Vlastní jména ve slovních spojeních (1 list) + ve větách (1 list) Psaní y/ý, i/í uvnitř slov - 18 slovních spojení, 18 vět |
Doplněk | Vyjmenovaná slova ve slovních spojeních (1 list) + ve větách (1 list) Psaní y/ý, i/í uvnitř slov - 18 slovních spojení, 18 vět |
Opravné listy Přehled vyjmenovaných slov |
- Na každém listu uvádíme přehled vyjmenovaných slov v tabulce pro děti se specifickými poruchami učení.
- Barevné označení každé oblasti pomáhá k lepší orientaci.
- Písemný záznam nutný pouze při doplnění, označení nebo vybarvení písmene.
- U žáků zejména s dysgrafickými potížemi se vyhneme negativním prožitkům při písemném procvičování učiva.
- Práce probíhá vlastním tempem a během krátké doby se procvičí velké množství učiva.
- Kontrolní listy zajistí okamžitou kontrolu – zpětnou vazbu.
- Děti se učí pracovat s chybou, okamžitě ji opravit, ponaučit se z ní a nebát se jí, nedochází k fixaci chyb.
- K opisu slovních spojení nebo vět v případě chyby slouží předpřipravené opravné listy.
- Slovní spojení a věty pomáhají k rozšiřování a obohacování slovní zásoby.
- Učitelům doporučujeme mít DiPo® kdykoliv k dispozici.
- Může sloužit pro zadání práce rychlejším žákům a rodičům pro domácí přípravu dětí.
- DiPo® umožňuje speciálním pedagogům při individuální výuce žáků se specifickými poruchami učení pracovat s délkami samohlásek.