x
Reklamační řád
1. Důvod reklamace
Poškozená zásilka
Pokud je balík s objednaným zbožím evidentně poškozen již při předávání pracovníkem České pošty, doporučujeme zásilku nepřebírat a informovat nás o této skutečnosti telefonicky či emailem, abychom ji pro Vás mohli opětovně vyexpedovat.
Pomůcka není kompletní
Pokud při rozbalení pomůcky DiPo® zjistíte, že její obsah není kompletní (chybí karty, pracovní deska, metodická příručka apod., neprodleně nás informujte, a to telefonicky, emailem či poštou. Při komunikaci prosím vždy uveďte číslo faktury, v případě písemné formy řádně vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ a doplněk Vám zdarma co nejdříve zašleme. Prosíme o kontrolu do 7 dnů od obdržení pomůcky.
Poškozené pomůcky
Pokud zjistíte závadu až po rozbalení zásilky, neprodleně nás informujte, a to telefonicky, emailem či poštou. Při komunikaci prosím vždy uveďte číslo faktury, v případě písemné formy řádně vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
Chybně dodané pomůcky
Pokud zjistíte, že nebyla dodána část zboží nebo došlo k chybné expedici (na faktuře je uvedeno správně, ale v zásilce bylo doručeno chybně), stačí tento požadavek nám sdělit telefonicky, emailem nebo písemně a chybějící či správný výrobek Vám zdarma co nejdříve zašleme. Při komunikaci prosím vždy uveďte číslo faktury, v případě písemné formy řádně vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
2. Postup pro vyřízení reklamace
O reklamaci nás informujte zasláním vyplněného REKLAMAČNÍHO FORMULÁŘE na email: oldipo@oldipo.cz.
Zboží prosím zašlete zpět na kontaktní adresu firmy uvedenou níže a přiložte k ní kopii faktury a řádně vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
Budete-li požadovat náhradu nákladů za poštovné, které vznikly při řešení reklamace (doprava zboží zpět na adresu firmy), zašlete prosím dodatečně na email oldipo@oldipo.cz kopii podacího lístku a řádně vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ. Jiným způsobem nemůže být náhrada nákladů za poštovné ze strany OlDiPo®, spol. s r.o. refundována.
Tento reklamační řád se vztahuje pouze na pomůcky objednané přímo u firmy OlDiPo®, spol. s r.o. na stránkách www.oldipo.cz tedy nikoli na pomůcky zakoupené u jiných firem.
3. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)
Pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodnou v případě sporu na přijatelném kompromisu, může se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci (oddělení ADR) s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu. Náležitosti návrhu, popis průběhu jednání a další informace týkající se mimosoudního řešení sporu nalezne spotřebitel na internetových stránkách www.coi.cz.
Kontaktní adresa pro vrácení zásilek:
OlDiPo, spol. s r.o.
tř. Svobody 639/20
779 00 Olomouc
V případě nejasností nás můžete kontaktovat:
emailem: oldipo@oldipo.cz,
telefonicky: 777 213 535 (Po-Pá 8:00-16:00),
písemně poštou na adrese: OlDiPo, spol. s r.o., Tř. Svobody 639/20, 779 00, Olomouc
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ ke stažení zde
V Olomouci 15. 4. 2023
Poškozená zásilka
Pokud je balík s objednaným zbožím evidentně poškozen již při předávání pracovníkem České pošty, doporučujeme zásilku nepřebírat a informovat nás o této skutečnosti telefonicky či emailem, abychom ji pro Vás mohli opětovně vyexpedovat.
Pomůcka není kompletní
Pokud při rozbalení pomůcky DiPo® zjistíte, že její obsah není kompletní (chybí karty, pracovní deska, metodická příručka apod., neprodleně nás informujte, a to telefonicky, emailem či poštou. Při komunikaci prosím vždy uveďte číslo faktury, v případě písemné formy řádně vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ a doplněk Vám zdarma co nejdříve zašleme. Prosíme o kontrolu do 7 dnů od obdržení pomůcky.
Poškozené pomůcky
Pokud zjistíte závadu až po rozbalení zásilky, neprodleně nás informujte, a to telefonicky, emailem či poštou. Při komunikaci prosím vždy uveďte číslo faktury, v případě písemné formy řádně vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
Chybně dodané pomůcky
Pokud zjistíte, že nebyla dodána část zboží nebo došlo k chybné expedici (na faktuře je uvedeno správně, ale v zásilce bylo doručeno chybně), stačí tento požadavek nám sdělit telefonicky, emailem nebo písemně a chybějící či správný výrobek Vám zdarma co nejdříve zašleme. Při komunikaci prosím vždy uveďte číslo faktury, v případě písemné formy řádně vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
2. Postup pro vyřízení reklamace
O reklamaci nás informujte zasláním vyplněného REKLAMAČNÍHO FORMULÁŘE na email: oldipo@oldipo.cz.
Zboží prosím zašlete zpět na kontaktní adresu firmy uvedenou níže a přiložte k ní kopii faktury a řádně vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
Budete-li požadovat náhradu nákladů za poštovné, které vznikly při řešení reklamace (doprava zboží zpět na adresu firmy), zašlete prosím dodatečně na email oldipo@oldipo.cz kopii podacího lístku a řádně vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ. Jiným způsobem nemůže být náhrada nákladů za poštovné ze strany OlDiPo®, spol. s r.o. refundována.
Tento reklamační řád se vztahuje pouze na pomůcky objednané přímo u firmy OlDiPo®, spol. s r.o. na stránkách www.oldipo.cz tedy nikoli na pomůcky zakoupené u jiných firem.
3. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)
Pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodnou v případě sporu na přijatelném kompromisu, může se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci (oddělení ADR) s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu. Náležitosti návrhu, popis průběhu jednání a další informace týkající se mimosoudního řešení sporu nalezne spotřebitel na internetových stránkách www.coi.cz.
Kontaktní adresa pro vrácení zásilek:
OlDiPo, spol. s r.o.
tř. Svobody 639/20
779 00 Olomouc
V případě nejasností nás můžete kontaktovat:
emailem: oldipo@oldipo.cz,
telefonicky: 777 213 535 (Po-Pá 8:00-16:00),
písemně poštou na adrese: OlDiPo, spol. s r.o., Tř. Svobody 639/20, 779 00, Olomouc
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ ke stažení zde
V Olomouci 15. 4. 2023